Generalforsamling 2019

maj 23, 2019 - kl. 15–16.30

RådgivningsDanmark inviterer medlemsorganisationer til generalforsamling 2019.

Kandidatur til RådgivningsDanmarks bestyrelse skal sendes til bestyrelsen senest den 23. marts. Ligesom forslag til behandling på generalforsamlingen skal være modtaget samme dag. Send til info@radgivnings.dk

Se den siddende bestyrelses kandidatur.

Generalforsamlingens dagsorden, inkl. kandidatliste og forslag, er udsendt per mail senest den 23. april til alle medlemmer.

Den 23. maj 2019 kl. 15-16.30
Hos RådgivningsDanmark på Rosenørns Allé 9, 5. sal, mødelokale B, 1970 Frederiksberg C

Tilmelding

Alle medlemmer har mulighed for at deltage i generalforsamling. Støttemedlemmer har dog ikke stemmeret.

Log på raadgivningsdanmark.dk og tilmeld dig via tilmeld-knappen øverst her på siden senest mandag den 20. maj.

For medlemmer udenfor Sjælland er det muligt at lytte med og afgive deres stemme via videokonference på mødet i København. Tilmelding til ekstern deltagelse sker til info@radgivnings.dk

Behandling af personoplysninger ifm. tilmelding til arrangementer

Når du tilmelder dig et arrangement hos RådgivningsDanmark, bliver dit navn og din mail noteret på en deltagerliste. Denne liste bliver gemt til internt brug i indeværende kalenderår plus ét år, derefter slettes den, jf. foreningens slettepolitik. Formålet med at gemme disse oplysninger er at kunne optimere drift og servicering samt sikre kvalitet i kontakten til foreningens medlemmer.

Læs om RådgivningsDanmarks behandling af personoplysninger.