Generalforsamling 2021

apr 27, 2021 - 15.00-16.30

RådgivningsDanmark inviterer medlemsorganisationer til generalforsamling 2021.

Kandidatur til RådgivningsDanmarks bestyrelse skal sendes til bestyrelsen senest den 27. februar. Ligesom forslag til behandling på generalforsamlingen skal være modtaget samme dag. Send til info@radgivnings.dk.

Se den siddende bestyrelses kandidatur her.

Generalforsamlingens dagsorden, inkl. kandidatliste bliver udsendt per mail senest en måned inden arrangementets afholdelse, dvs. den 27. marts.

Den 27. april 2021 kl. 15:00-16.30

Vodroffsvej 59, 5. sal, lokale A + B, 1900 Frederiksberg.

Såfremt coronarestriktioner ikke gør det muligt at mødes fysisk, vil generalforsamlingen blive afholdt digitalt.

Tilmelding

Tilmeld dig øverst på siden senest d. 20. april. Hvis du ikke har et login endnu, kan du bestille det her.

Behandling af personoplysninger ifm. tilmelding til arrangementer

Når du tilmelder dig et arrangement hos RådgivningsDanmark, bliver dit navn og din mail noteret på en deltagerliste. Denne liste bliver gemt til internt brug i indeværende kalenderår plus ét år, derefter slettes den, jf. foreningens slettepolitik. Formålet med at gemme disse oplysninger er at kunne optimere drift og servicering samt sikre kvalitet i kontakten til foreningens medlemmer.

Læs om RådgivningsDanmarks behandling af personoplysninger.