Generalforsamling 2022

maj 17, 2022 - kl. 14.30-16.00

RådgivningsDanmark inviterer medlemsorganisationer til generalforsamling 2022.

Kandidatur til RådgivningsDanmarks bestyrelse skal sendes til bestyrelsen senest den 17. marts. Forslag til behandling på generalforsamlingen skal være modtaget samme dag. Begge dele skal sendes til info@radgivnings.dk.

Se den siddende bestyrelses kandidatur her.

Generalforsamlingens dagsorden, inkl. kandidatliste bliver udsendt per mail senest en måned inden arrangementets afholdelse, dvs. den 17. april.

Tid og sted

Den 17. maj 2022 kl. 14:30-16.00 hos RådgivningsDanmark, Vodroffsvej 59, 1. sal lokale B, 1900 Frederiksberg.

Medlemmer, som ikke har mulighed for at komme til Frederiksberg på dagen, kan deltage online.

Tilmelding

Tilmeld dig øverst på siden senest d. 10. maj. Hvis du ikke har et login endnu, kan du bestille det her.

Ønsker du at deltage online, skal du ikke tilmelde dig her på siden men sende en mail til info@radgivnings.dk.

Behandling af personoplysninger ifm. tilmelding til arrangementer

Når du tilmelder dig et arrangement hos RådgivningsDanmark, bliver dit navn og din mail noteret på en deltagerliste. Denne liste bliver gemt til internt brug i indeværende kalenderår plus ét år, derefter slettes den, jf. foreningens slettepolitik. Formålet med at gemme disse oplysninger er at kunne optimere drift og servicering samt sikre kvalitet i kontakten til foreningens medlemmer.

Læs om RådgivningsDanmarks behandling af personoplysninger.