Kvalitetsseminar 2022

maj 17, 2022 - kl. 12.30-14.15

På det årlige kvalitetsseminar samles medlemmer af RådgivningsDanmark for sammen at sætte fokus på vores akkrediteringsordning og temaer, som relaterer sig til den. Derudover er seminaret en rigtig god anledning til at møde kollegaer fra andre rådgivninger, som også interesserer sig for og arbejder med kvalitet i rådgivning!

indhold

På seminaret giver vi en status på akkrediteringer og på kvalitetsarbejdet i foreningen det seneste år. I år vil vi også dvæle ved Akkrediteringsnævnets arbejde og rolle i akkrediteringsprocessen.

Derudover sætter vi fokus på arbejdet med at sikre det psykiske arbejdsmiljø i rådgivninger. Det gør vi i anledning af, at efterlevelse af regler om arbejdsmiljø er blevet skrevet ind i et af kriterierne i kvalitetsmodellen 3.0.

Program

TID OG STED

Seminaret finder sted d. 17. maj 2022 kl. 12:30-14.15 hos RådgivningsDanmark, Vodroffsvej 59, 1. sal lokale B, 1900 Frederiksberg.

Medlemmer, som ikke har mulighed for at komme til Frederiksberg på dagen, kan deltage online.

TILMELDING

Alle medlemmer af RådgivningsDanmark kan tilmelde sig og deltage gratis, og alle akkrediterede medlemmer skal sende minimum en repræsentant til seminaret.

Tilmelding sker øverst på denne side. Hvis du ikke har et login endnu, kan du bestille det her. Ønsker du at deltage online, skal du ikke tilmelde sig her på siden men sende en mail til info@radgivnings.dk.

BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER IFM. TILMELDING TIL ARRANGEMENTER

Når du tilmelder dig et arrangement hos RådgivningsDanmark, bliver dit navn og din mail noteret på en deltagerliste. Denne liste bliver gemt til internt brug i indeværende kalenderår plus ét år, derefter slettes den, jf. foreningens slettepolitik. Formålet med at gemme disse oplysninger er at kunne optimere drift og servicering samt sikre kvalitet i kontakten til foreningens medlemmer.

Læs om RådgivningsDanmarks behandling af personoplysninger.

Modtag nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få information om RådgivningsDanmarks aktiviteter.