Midtvejsmøde 2021

nov 10, 2021 - kl. 15:40-17:00

RådgivningsDanmark inviterer medlemsorganisationer til midtvejsmøde.
Midtvejsmødet afholdes en gang årligt med henblik på at drøfte politik, strategi og principielle spørgsmål vedrørende foreningen. På mødet fremlægges forslag til budget, medlemskontingent og akkrediteringsgebyr for 2022.

DEADLINES

Indkomne forslag skal sendes til RådgivningsDanmark på info@radgivnings.dk senest seks uger inden midtvejsmødet, det vil sige onsdag den 29. september 2021. Dagsorden og materiale til mødet udsendes fire uger før mødet, det vil sige onsdag den 13. oktober.
Tilmeldingsfrist til Midtvejsmødet er d. 2. november 2021.

PROGRAM

TID OG STED FOR MØDET

Midtvejsmødet afholdes d. 10. november 2021 kl. 15.40-17.00 som en del af RådgivningsDanmarks rådgivningsfaglige årskonference, der finder sted i DGI Byen, Tietgensgade 65, 1704 København.

Det er muligt at deltage i midtvejsmødet uden at deltage i den resterende del af konferencen.

TILMELDING

Medlemmer og associerede medlemmer er velkomne til at deltage i midtvejsmødet og i drøftelserne. Associerede medlemmer har dog ikke stemmeret.

Deltager du på årskonferencen, kan du vælge midtvejsmødet, når tilmeldingen til eftermiddagens workshops bliver meldt ud.

Deltager du ikke på årskonferencen, kan du tilmelde dig midtvejsmødet her på siden.

Ønsker du at deltage online, kan du sende en mail til sekretariatet på info@radgivnings.dk

BEHANDLING AF PERSONOPLYSNINGER IFM. TILMELDING TIL ARRANGEMENTER

Når du tilmelder dig et arrangement hos RådgivningsDanmark, bliver dit navn og din mail noteret på en deltagerliste. Denne liste bliver gemt til internt brug i indeværende kalenderår plus ét år, derefter slettes den, jf. foreningens slettepolitik. Formålet med at gemme disse oplysninger er at kunne optimere drift og servicering samt sikre kvalitet i kontakten til foreningens medlemmer.

Modtag nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få information om RådgivningsDanmarks aktiviteter.