Leverandørnetværk

hvad er leverandørnetværket?

RådgivningsDanmarks leverandørnetværk skal gøre det let for foreningens medlemmer til at vælge samarbejdspartnere, der har kendskab til og leverer skræddersyede løsninger til branchen. Netværket skal også bidrage til, at de produkter og tilbud, der er til branchen, udvikles og optimeres.

Listen over leverandørerne kan du finde nedenfor. I øjeblikket dækker den leverandører, som tilbyder:

  • Tekniske løsninger inden for chat
  • Tekniske løsninger inden for evaluering
  • Tekniske løsninger inden for SMS
  • Tekniske løsninger inden for telefoni
  • Tekniske løsninger inden for video

RådgivningsDanmark certificerer ikke leverandørerne i netværket, men leverandørerne er alle blevet anbefalet af et eller flere af RådgivningsDanmarks medlemmer, som har et eksisterende samarbejde med dem. Ved den enkelte leverandør fremgår det, om der tilbydes rabat til RådgivningsDanmarks medlemmer.

Vil du høre mere om mulighederne for at blive en del af leverandørnetværket? Eller har du samarbejdet med en virksomhed, som du vil anbefale andre at bruge? Så kontakt kvalitetskonsulent Ulla Lyndby Christensen eller læs mere her.

Teknisk løsning - chat

NTTdata

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.

Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det chatsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at
bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Kontaktperson: Jonas Holck Telefon, 26 86 39 76, jonas.holck@nttdata.com
Gå til side
RABAT
Basechat

Basechat benyttes af i alt 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer blandt andet anonym chat og gruppechat.

Basechat levere også SMS, videosamtaler og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side
CIM Mobility

talkiing er en chattjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på henvendelser – også på videochat og gruppechat. Henvendelser kan logges og anonymiseres, og talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til chatten mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.

Samme brugerflade kan også bruges til telefoni og SMS, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Kontaktperson: Allan Krøyer, 21 46 48 91, a@cim-mobility.dk
Gå til side

Teknisk løsning - evaluering

Basechat

Basechat leverer tekniske løsninger til SMS, chat og videosamtaler – hertil er tilknyttet muligheden for udsende surveys i forbindelse med brugerevaluering.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side
ipnordic

ipnordic leverer intelligente telefoni- og SMSløsninger, som sikrer anonymitet. Virksomheden har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inklusiv muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.

Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Kontaktperson: Jesper Wollenberg, 89 10 12 40 / 30 80 76 36, jesper.wollenberg@ipnordic.dk
Gå til side

Teknisk løsning - SMS

ipnordic

ipnordic leverer intelligente SMSløsninger, som sikrer anonymitet. Integreret i systemet er muligheden for statistik, som sikrer anonymitet for borgeren. Ipnordic har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inkl. muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.

Der tilbydes både bordtelefoni og mobilløsninger, telefoniløsninger samt fiber/bredbånd. Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Kontaktperson: Jesper Wollenberg, 89 10 12 40 / 30 80 76 36, jesper.wollenberg@ipnordic.dk
Gå til side
CIM Mobility

talkiing er en SMS tjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på henvendelser. Henvendelserne kan logges og anonymiseres, ligesom Talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til SMSen mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.

Samme brugerflade kan også bruges til chat og telefoni, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Kontaktperson: Allan Krøyer, 21 46 48 91, a@cim-mobility.dk
Gå til side
NTTdata

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.

Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det SMSsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Kontaktperson: Jonas Holck Telefon, 26 86 39 76, jonas.holck@nttdata.com
Gå til side
RABAT
Basechat

Basechat benyttes af samlet set 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer  blandt andet teknisk løsning til anonym SMSrådgivning. SMSsystemet kan også bruges som brevkasseløsning.

Basechat levere også webchat, gruppechat, videosamtaler og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side

Teknisk løsning - telefoni

NTTdata

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.

Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det telefonsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at
bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Kontaktperson: Jonas Holck Telefon, 26 86 39 76, jonas.holck@nttdata.com
Gå til side
RABAT
ipnordic

ipnordic leverer intelligente telefoniløsninger, som sikrer anonymitet. Platformen indeholder bl.a. velkomsthilsen, kø, pausemusik, informationsspot, tastemenu og automatiske åbne/lukke-tider. Integreret i systemet er muligheden for statistik, som sikrer anonymitet for borgeren. Ipnordic har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inkl. muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.

Der tilbydes både bordtelefoni og mobilløsninger, SMSløsninger samt fiber/bredbånd. Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Kontaktperson: Jesper Wollenberg, 89 10 12 40 / 30 80 76 36, jesper.wollenberg@ipnordic.dk
Gå til side
CIM Mobility

talkiing er en telefontjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på opkald. Opkaldene kan logges og anonymiseres, ligesom talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til telefonen mv.  Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.

Samme brugerflade kan også bruges til chat og SMS, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Kontaktperson: Allan Krøyer, 21 46 48 91, a@cim-mobility.dk
Gå til side

Teknisk løsning - video

Basechat

Basechat benyttes af samlet set 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer  blandt andet teknisk løsning til videorådgivning.

Basechat levere også webchat, gruppechat, SMS og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Kontaktperson: Anders Both, 41 41 10 01, anders@basechat.com
Gå til side
Modtag nyhedsbrev

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få information om RådgivningsDanmarks aktiviteter.