Leverandørnetværk
hvad er leverandørnetværket?
RådgivningsDanmarks leverandørnetværk skal gøre det let for foreningens medlemmer til at vælge samarbejdspartnere, der har kendskab til og leverer skræddersyede løsninger til branchen. Netværket skal også bidrage til, at de produkter og tilbud, der er til branchen, udvikles og optimeres.
Listen over leverandørerne kan du finde nedenfor. I øjeblikket dækker den leverandører, som tilbyder ydelser indenfor:
- Intranet og hjemmeside
- Juridiske spørgsmål
- Tekniske løsninger inden for chat
- Tekniske løsninger inden for evaluering
- Teknisk løsning face-to-face
- Tekniske løsninger inden for SMS
- Tekniske løsninger inden for telefoni
- Tekniske løsninger inden for video
RådgivningsDanmark certificerer ikke leverandørerne i netværket, men leverandørerne er alle blevet anbefalet af et eller flere af RådgivningsDanmarks medlemmer, som har et eksisterende samarbejde med dem. Ved den enkelte leverandør fremgår det, om der tilbydes rabat til RådgivningsDanmarks medlemmer.
Vil du høre mere om mulighederne for at blive en del af leverandørnetværket? Eller har du samarbejdet med en virksomhed, som du vil anbefale andre at bruge? Så kontakt kvalitetskonsulent Ulla Lyndby Christensen eller læs mere her.
Intranet og hjemmeside
Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

eKvator leverer skræddersyet intranet og hjemmesideløsninger – herunder systemer, som kan bruges til at lave vagtplaner og følge om rådgivere tager kurser og følger supervision, som de skal, registrere rådgivningssamtaler, lave brugerevaluering og statistik. Derudover laver virksomheden grafisk arbejde.
eKvators intranet og hjemmesideløsninger fungerer blandt andet sammen med Basechat.

Juridiske spørgsmål
Karnov tilbyder en effektiv og sikker juridisk søgning. Med konsolideret lovgivning, noter, artikler og UfR-domme er rådgivningstilbud i stand til at træffe bedre og hurtigere beslutninger. Indholdet ajourføres dagligt og kvalitetssikres af førende fagspecialister.
Karnov giver 25 % rabat til RådgivningsDanmarks medlemmer på Karnov Online.

Teknisk løsning - chat
Basechat benyttes af i alt 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer blandt andet anonym chat og gruppechat.
Basechat levere også SMS, videosamtaler og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

talkiing er en chattjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på henvendelser – også på videochat og gruppechat. Henvendelser kan logges og anonymiseres, og talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til chatten mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.
Samme brugerflade kan også bruges til telefoni og SMS, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.
Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det chatsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at
bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Teknisk løsning - evaluering
eKvator leverer skræddersyet intranet og hjemmesideløsninger – herunder systemer, som kan bruges til at lave surveys til brugerevaluering, statistik og visning af resultaterne. Der tilbydes sms-løsninger og løsninger med et link i f.eks. en mail.

Basechat leverer tekniske løsninger til SMS, chat og videosamtaler – hertil er tilknyttet muligheden for udsende surveys i forbindelse med brugerevaluering.

ipnordic leverer intelligente telefoni- og SMSløsninger, som sikrer anonymitet. Virksomheden har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inklusiv muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.
Der undervises gratis i system og statistikprogram.

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Teknisk løsning - face to face
Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

Teknisk løsning - SMS
talkiing er en SMS tjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på henvendelser. Henvendelserne kan logges og anonymiseres, ligesom Talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til SMSen mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.
Samme brugerflade kan også bruges til chat og telefoni, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.
ipnordic leverer intelligente SMSløsninger, som sikrer anonymitet. Integreret i systemet er muligheden for statistik, som sikrer anonymitet for borgeren. Ipnordic har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inkl. muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.
Der tilbydes både bordtelefoni og mobilløsninger, telefoniløsninger samt fiber/bredbånd. Der undervises gratis i system og statistikprogram.

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.
Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det SMSsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Basechat benyttes af samlet set 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer blandt andet teknisk løsning til anonym SMSrådgivning. SMSsystemet kan også bruges som brevkasseløsning.
Basechat levere også webchat, gruppechat, videosamtaler og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.

Teknisk løsning - telefoni
talkiing er en telefontjeneste, som gør det let for en eller flere rådgivere at svare på opkald. Opkaldene kan logges og anonymiseres, ligesom talkiing kan bruges til statistik, registrering, give data på køen til telefonen mv. Der er indbygget kunstig intelligens, så rådgivningen kan lægge egne hjælpematerialer ind i systemet, der støtter rådgiverne undervejs i rådgivningen.
Samme brugerflade kan også bruges til chat og SMS, understøtter Office 356 login og tilbyder sikker hjemmerådgivning. Der tilbydes 2 timers gratis oplæring i systemet.

Tangora Software leverer et let anvendeligt rådgivningsværktøj, som både kan bruges til anonyme henvendelser og forløb. I systemet kan rådgiverne bl.a. oprette sager og kommunikere med brugere og andre rådgivere. Rådgivningskoordinatoren kan følge med i rådgivningerne med henblik på feedback, ligesom systemet kan trække data og lave statistik samt benyttes til brugerevaluering. Systemet kan anvende i forbindelse med hjemmerådgivning. Tangora Software tilpasser systemet til den enkelte organisations behov.

ipnordic leverer intelligente telefoniløsninger, som sikrer anonymitet. Platformen indeholder bl.a. velkomsthilsen, kø, pausemusik, informationsspot, tastemenu og automatiske åbne/lukke-tider. Integreret i systemet er muligheden for statistik, som sikrer anonymitet for borgeren. Ipnordic har desuden udviklet et særligt produkt med statistik inkl. muligheden for at udsende surveys i forbindelse med evaluering af rådgivningstilbud.
Der tilbydes både bordtelefoni og mobilløsninger, SMSløsninger samt fiber/bredbånd. Der undervises gratis i system og statistikprogram.

NTTdata leverer AI baseret (kunstig intelligens) rådgivningsstøtte, der bidrager med støtte til rådgivere i deres dialog med børn og unge. Formålet er at forbedre og forenkle rådgivernes arbejde ved hjælp af diverse vejledningsforslag, hjælpemidler til kategorisering og sikring af mindre efterregistrering.
Rådgivningsstøtten kan eventuelt kobles på det telefonsystem, som rådgivningen bruger i forvejen. Det er desuden muligt at udvide AI potentialet efter behov til også at
bistå ved opkald eller andre kommunikations-platforme.

Teknisk løsning - video
Basechat benyttes af samlet set 26 rådgivninger i Danmark og 9 i udlandet og leverer blandt andet teknisk løsning til videorådgivning.
Basechat levere også webchat, gruppechat, SMS og mulighed for brugerundersøgelser via surveys.
